Re: pl-debian

Damian <dabrowski1983@gmail.com> writes:

> Witam.

cześć.

> Od niedawna jestem użytkownikiem tej dystrybucji linuxa i
> myślę, ze sprawiło by mi to wieka radość móc przyłączyć się do grona
> ludzi z całego świata wspierających rozwój tej ( i pewnie nie tylko
> :-) dystrybucji.
> Z przyjemnością przyłącze się do tworzenia polskiej wersji językowej
> dokumentacji technicznej/samej dystrybucji i generalnie wszystkiego
> z czym jest związana.

to świetnie, bo obecnie jest z tym dość ciężko. tzn. brak jest jakiejś
zorganizowanej grupy która by się tym zajmowała. jakiś czas temu
działał pddp (http://debian.linux.org.pl) który tłumaczył dokumentację
i DWN ale narazie brak jest chętnych do kontynuowania projektu.

póki co możesz np. spróbować swoich sił w tłumaczeniu opisów pakietów:
http://ddtp.debian.net lub strony internetowej (http://debian.org):
http://www.debian.org/devel/website/. stronkami zajmuje się obecnie
głównie Wojtek Zaręba (wojtekz [małpka] comp.waw.pl)

> Pozdrawiam
>
> Damian

pzdrv,
Karol