pl-debian

Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem tej dystrybucji linuxa i myślę, ze sprawiło by mi to wieka radość móc przyłączyć się do grona ludzi z całego świata wspierających rozwój tej ( i pewnie nie tylko :-) dystrybucji.

Z przyjemnością przyłącze się do tworzenia polskiej wersji językowej dokumentacji technicznej/samej dystrybucji i generalnie wszystkiego z czym jest związana.

Jeśli jest coś w czym mógłbym pomóc z chęcią się za to zabiorę.
Pod koniec roku myślę, że będę wstanie zaoferować miejsce na firmowym serwerze.

Pozdrawiam

Damian