Re: Zapytanie o 'przyłączenie'

On Tue, Feb 10, 2004 at 12:30:46AM -0000, Bartosz Bielecki wrote:
> Witam wszystkich uczestników debiana-l10n-polish. Jako, że od jakiegoś
> czasu interesuję się linuksem natrafiłem na Debiana i od razu
> spodobała mi się możliwość wstąpienia do polskiej grupy tłumaczeniowej
> (?). Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w tłumaczeniu programów, ale
> w 'obróbce' czystego tekstu mogę ocenić swoje możliwości na poziomie
> dobrym. Nie chcę od razu pisać swojej biografi życiowej ponieważ
> chciałbym uzyskać na razie odpowiedź jak wygląda sprawa przyjmowania
> do polskiego teamu tłumaczącego debiana. Czekam na odpowiedzi; nawet
> [...]
Jeśli mówiąc polski team tłumaczących miałeś na myśli Polski Projekt
Dokumentacji Debiana, to jestem chyba odpowiednią osobą do udzielenia
wszelkich informacji ;)

Zapraszam na http://debian.linux.org.pl/pomoc.html

Wstępując do tej grupy będziesz miał możliwość tłumaczenia
dokumentacji/podręcznika instalacyjnego/instalatora/stron WWW Debiana.

Jeśli chcesz tłumaczyć coś innego (np. komunikaty programów) to chyba
najlepiej po prostu ściągnąć źródła programu, przetłumaczyć pliczek
pl.po i odesłać go reportbugiem. W następnej wersji będzie zapewne
załączony.

pozdr,
fEnIo

--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska