Zapytanie o 'przyłączenie'

Witam wszystkich uczestników debiana-l10n-polish. Jako, że od jakiegoś
czasu interesuję się linuksem natrafiłem na Debiana i od razu
spodobała mi się możliwość wstąpienia do polskiej grupy tłumaczeniowej
(?). Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w tłumaczeniu programów, ale
w 'obróbce' czystego tekstu mogę ocenić swoje możliwości na poziomie
dobrym. Nie chcę od razu pisać swojej biografi życiowej ponieważ
chciałbym uzyskać na razie odpowiedź jak wygląda sprawa przyjmowania
do polskiego teamu tłumaczącego debiana. Czekam na odpowiedzi; nawet
te krytyczne - chodzi tutaj raczej na moje rozeznanie w tej materi.