Re: Problem z instalacja SARGE

Przede wszystkim jest to raczej mail na listę debian-user-polish
(d-l10n-p ma za zadanie umożliwiać komunikację tłumaczom).
Proszę więc przy odpowiedzi zostawić w nagłówku tylko
debian-user-polish@lists.debian.org

On Wed, Jul 14, 2004 at 07:23:01PM +0200, Tomasz Krawiecki wrote:
> Od jakiegoś czasu mam problem z zainstalowaniem Debiana z dystrybucji
> testowej zwanej potocznie SARGE. Ściągnełem obraz pełnej 1-ej płyty CD
> "iso" i instalacja z niej przebiega bardzo dziwnie, zaczyna się od
> tego że ani tryb Expert ani normal z jajkiem 2.4.25 i 2.6.x nie daja
> rady.

Co to znaczy "nie dają rady"?

> Instalacja prawidłowo wykrywa moją kartę sieciową ale nie
> potrafi zainstalować sterownika,

A po tym jak pobierze moduły ze sterownikami z płytki?

> ponadto podział na partycje w ogóle
> nie chce działać.

Na czym polega owo "nie działanie"?

> Nie wiem czy jest to problem samej wersji obrazu
> płyty czy też jakiś nie dopracowany instalator.

Za mało napisałeś, żeby można było na to pytanie odpowiedzieć. Inna
sprawa, że instalator jest na razie w fazie "beta", chociaż ponoć działa
:-)

> Płytki kalikakrotnie
> ściągałem z kilku źródeł i z kilku różnych kompów. Zawsze to samo jest
> podczas instalacji.

A sprawdzałeś czy jest poprawny skrót MD5?

> Mam też wypaloną płytkę z obrazem "iso" instalacji
> sieciowej tworzonej co tydzień i ta u mnie zaskakuje ale problem w tym
> że nawet po zainstalowaniu jej z płyty i dalej z sieci za pomocą apt
> to system woła że nie ma zainstalowanych źródeł jajka.

Nie wiem na czym polega u Ciebie to "wołanie systemu", ale źródła jądra
chyba nie instalują się domyślnie. W czym problem, żeby zainstalować je
ręcznie przy pomocy na przykład aptitute?

powodzenia,

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216