Problem z instalacja SARGE

Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z zainstalowaniem Debiana z dystrybucji testowej zwanej potocznie SARGE. Ściągnełem obraz pełnej 1-ej płyty CD  "iso" i instalacja z niej przebiega bardzo dziwnie, zaczyna się od tego że ani tryb Expert ani normal z jajkiem 2.4.25 i 2.6.x nie daja rady. Instalacja prawidłowo wykrywa moją kartę sieciową ale nie potrafi zainstalować sterownika, ponadto podział na partycje w ogóle nie chce działać.Nie wiem czy jest to problem samej wersji obrazu płyty czy też jakiś nie dopracowany instalator. Płytki kalikakrotnie ściągałem z kilku źródeł i z kilku różnych kompów. Zawsze to samo jest podczas instalacji. Mam też wypaloną płytkę z obrazem "iso" instalacji sieciowej tworzonej co tydzień i ta u mnie zaskakuje ale problem w tym że nawet po zainstalowaniu jej z płyty i dalej z sieci za pomocą apt to system woła że nie ma zainstalowanych źródeł jajka. Wcześniej miałem woody ale jest dla mnie za archaiczny mimo swojej stabilności. Potrzebuję jakiejś porady , może ktoś zna źródło skąd zassać dobrą wersję Sarge tak aby instalacja przebiegła bez problów.Może ktoś ma obraz debiana sarge na płycie DVD ?
Z góry dziękuję.
Tomasz