Re: invoke-rc.d manpage

eloy@kofeina.net (Krzysztof Krzyżaniak) writes:

> "wykonywanie akcji" to masło maślane :-> "uruchamiania skryptów" w
> zupełności wystarczy.

Hej!

Wiem, ze to nie jest najlepsze sformulowanie, ale chcialem w ten sposob
podkreslic, ze skrypt moze wykonywac rozne rzeczy w zaleznosci od
argumentu "action", np. uruchamiac usluge, zatrzymywac ja, sprawdzac
jej status, itd.

> do sprawdzenia: "poziomy uruchomień" i inne w myśl zasady: "może być
> chujowo byle jednakowo:.

Bardzo dziekuje za "eleganckie" tlumaczenie! Runlevel w `man init` jest
okreslane jako "tryb pracy" i w calym artykule sie tego trzymam, zeby
nie wprowadzac zamieszania.

Pozdrawiam,

P.