Re: ODP: test #2

Kłaniam się,

   w odpowiedzi na pismo z dnia wto, 29. kwietnia 2003 00:32
   podpisane: Jacek Politowski

> Gee... wszędzie... Na debian-user-polish podsyłałem kiedyś całą masę
> linków na ten temat. Trochę czasu temu mój brat też tłumaczył (chyba
> Tristanowi, który porównywał listy do Usenetu i twierdził, że tam jest
> lepiej), że tak jak jest, jest lepiej, gdyż jest tak jak w Usenecie.

Może i tłumaczył, jednak ja się nie dam przekonać :-) To znaczy pogodziłem się
z tą niewygodą i olałem marudzenie chwilowo, ale nadal uważam to za głupotę i
już.

O! Znów wysłałem do Ciebie prywatnie zamiast na listę...  BRRRR... W ostatniej
chwili zauważyłem. Obrzydlistwo...

No ale nic, olać to, lepiej zabrać się za merytoryczne działania.

--
 Przemysław Adam Śmiejek