Re: Arm Debian Installer állapota

Szia!

2007. március 14. 12.47 dátummal SZERVÁC Attila ezt írta:
>  Úgy értve bekezdés? (tehát 8 db gettext üzenet?) Az Király!
Úgy értve, hogy  pont: 4.2.1, 4.3.1, stb. Nagyjából 1, esetleg két
bekezdésesek. Már majdnem megvagyok, de azzal van szívás, hogy olyan
környezetekről is van szó, hogy fingom sincs arról, amit fordítok. Ezeknek
majd utána kell egy picit nézni. Első körben arra gondoltam, hogy a hup.hu-ra
feldobom ezt a pár bekezdést és aki hallott már ilyen rendszerekről, az
szóljon, hogy jól értelmeztem-e.

>  Király, ha sikerül kipótolni az ARM-ot, akkor majd tegyelek rá úgy a
>  doksira, hogy Nagy "arm" Zoltán ? :))
>  (Egyébként arra gondoltam: "Külön köszönet: Nagy Zoltán -- arm")
Az utóbbi jobban hangzik, megköszönném.

>  Ideális esetben arm-os téma Debian alatt :-)
Majdnem. Beágyazott rendszerek és Linux, esettanulmányal: NSLU2-ből webszerver
soros portkezeléssel. A debian csak egy lehetőség, ha jól megy az openslug,
akkor az lesz, különben meg szegény szerencsétlen kap egy debian szerver
operációs rendszert, ami amúgy nem teljesít rosszul rajta (most is ez van
fent ;-). De sajnos az nem lenne szép kicsengése egy szakdolgozatnak, hogy
úgy oldom meg a beágyazott rendszer kérdést, hogy rányomok egy szerver os-t.

Nagy Zoltán