Re: Arm Debian Installer állapota

 Hali!

On Wed, Mar 14, 2007 at 12:25:22PM +0100, Nagy Zoltán wrote:
> Sziasztok!
>
> Átfutottam az arm debian installer manual-ját
> (http://d-i.alioth.debian.org/manual/hu.arm/install.hu.pdf), jó kis szemtorna
> volt 100 oldalt átlapozni, ajánlom mindenkinek.

 Én is így csináltam az i386-tal és amd64-gyel, csak webes felületen és
 - ugye - kicsit hosszabban!

> Egyébként hol van erről statisztika?

 tegnapelőttig nem is tudtam, hogy van külön, még most sem tudom a
 helyét, Frans Pop fjp (általában elendil@planet.nl) barátunkat kell
 erről megkérdezni :-)

> Már csak 8 rész van lefordítatlanul!

 Úgy értve bekezdés? (tehát 8 db gettext üzenet?) Az Király!

> Ezeknek nekiállok, elküldöm,

 Király, ha sikerül kipótolni az ARM-ot, akkor majd tegyelek rá úgy a
 doksira, hogy Nagy "arm" Zoltán ? :))

 (Egyébként arra gondoltam: "Külön köszönet: Nagy Zoltán -- arm")

> aztán utána a szakdolgozatommal kell foglalkoznom.

 Ideális esetben arm-os téma Debian alatt :-)