Re: Pár kezdő kérdés

 Ahoj,

On Wed, Sep 26, 2007 at 11:41:53PM +0200, Lukács Miklós wrote:
> Sziasztok!
>
> Majdnem kész vagyok életem első fordításával. :-) Csak még két
> kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
> 1. Az ilyen szövegekkel mi a teendő: "apache, apache-ssl, apache2"?
> Hagyjam üresen a magyar részt, vagy írjam be az eredetit?

 lényegében mind1, én be szoktam másolni, hogy a statisztika is mutassa,
 hogy kész.

> 2. A tördelésre kell figyelni? Van ahol az angol szöveg tördelve van.

 \n? Igen, szerintem általában érdemes megtartani a tördelést.

> Más. Honnan tudja a rendszer, hogy én már nekiálltam valamelyik PO
> lefordításának?

 A rendszer még sehonnan (hamarosan webes felületen már tudni fogja),
 most fő, hogy mi tudjuk, hogy tudjunk párhuzamosan dolgozni :-)

--
 sas ( satie ) - SZERVÁC Attila - zeneszerző - szoftvergazda  \
 elnökhelyettes - Linux-felhasználók Magyarországi Egyesülete - http://lme.hu/