Re: Arm Debian Installer állapota

 Ahoj,

On Wed, Mar 14, 2007 at 01:12:15PM +0100, Nagy Zoltán wrote:

> bekezdésesek. Már majdnem megvagyok, de azzal van szívás, hogy olyan
> környezetekről is van szó, hogy fingom sincs arról, amit fordítok. Ezeknek
> majd utána kell egy picit nézni. Első körben arra gondoltam, hogy a hup.hu-ra
> feldobom ezt a pár bekezdést és aki hallott már ilyen rendszerekről, az
> szóljon, hogy jól értelmeztem-e.

 jó 5let. ilyenkor legalább láccik, hogy mekkora szívás, mikor az ember
 egyedül próbál lefordítani egy multi-architekturális doksit, aminek a
 többségét még életében nem látta. Nem túl könnyű feladat :-)

> Az utóbbi jobban hangzik, megköszönném.

 ha ez jól hangzik, akkor én köszönöm :-)

> Majdnem. Beágyazott rendszerek és Linux, esettanulmányal: NSLU2-ből webszerver
> soros portkezeléssel. A debian csak egy lehetőség, ha jól megy az openslug,
> akkor az lesz, különben meg szegény szerencsétlen kap egy debian szerver
> operációs rendszert, ami amúgy nem teljesít rosszul rajta (most is ez van
> fent ;-). De sajnos az nem lenne szép kicsengése egy szakdolgozatnak, hogy
> úgy oldom meg a beágyazott rendszer kérdést, hogy rányomok egy szerver os-t.

 Az igaz, de azért pontosítva: egy univerzális OS-t, mint tudjuk :-)
 (http://debian.org) :-)

 Különben is, hogy lehetne valami szerver os, mikor 99%-ban Ubuntu? :-)