Re: base, essential, core - important terminology question. (fwd)

 Na, szóval, még1x `utoljára' :-)

 Alaprendszer:

   Kötelező (Required) csomagok különböző szakaszokban (admin, base, stb.)
   Fontos (Important) csomagok különböző szakaszokban (admin, base, stb.)
    + az `essential' - _lényeges_ tag-gel ellátott csomagok

  Magcsomagok (Core packages) azon csomagok ezeken belül, melyek
  függőségeket adnak.

	:-))