Re: shadow fordítás helye

 Szeva!

On Tue, 23 May 2006, Gabor Kelemen wrote:

> Kicsit eltévedtem a wsvn-ben. szóval kellene nekem egy shadow fordítás

 amint olvastad is az archívumban, innen indulj ki:

 http://people.debian.org/~bubulle/d-i/i18n-doc/

 itt mindent megtalálsz, ami kell.

> http://svn.debian.org/wsvn/pkg-shadow/tags/debian/4.0.13-7/po/hu.po?op=file&rev=0&sc=0

 4.0.15-től van csak.

> http://cvs.pld.org.pl/shadow/po/hu.po?rev=1.9
> ez lenne a legfrissebb verzió,

 Igen.

> vagy tényleg vak vagyok és mégis valahol a wsvn-ben bujkál?

 a pkg-* svn repók (nevük erre utal) nem dev csak pkg-repók. (időnként
technikai csomagoló repónak használják csupán őket), ezért nem leled.

 Kérlek, tedd az alábbit, először a hibajavításokat csináld meg, és küldd
el nekem, esetleg tégy a módosításokhoz jelet. Ha filozófiájában eltérő
változtatásokat csinálsz az Ubuntuhoz, akkor ezeket csak később tedd bele,
hogy a Debian-ost meg én be tudjam bugreportolni stílus-recover nélkül .