shadow fordítás helye

üdv

Kicsit eltévedtem a wsvn-ben. szóval kellene nekem egy shadow fordítás ubuntuhoz, ami elvileg ezt a verziót használja: http://svn.debian.org/wsvn/pkg-shadow/tags/debian/4.0.13-7/po/hu.po?op=file&rev=0&sc=0 de ez elég régi (meg a trunk alatt található is u.ez). A levlista archívumban szó volt nemrég a cucc frissítéséről, google ezt adta:
http://cvs.pld.org.pl/shadow/po/hu.po?rev=1.9
ez lenne a legfrissebb verzió, vagy tényleg vak vagyok és mégis valahol a wsvn-ben bujkál?

üdv

kg