Re: Egy kezdő kérdései

 Hali!

On Fri, 19 Aug 2005, Kiss Tamás wrote:

> Szia!
>
> Van esetleg valami sürgős  fordítanivaló, aminek nem állt még neki
> senki?  Gondolom, jobb, ha nem valami "Linux Kenyérpirító Project"
> típusúnak állok neki.  :)

 Szerintem legjobb, ha olyasminek állsz neki, például egy oltan
alkalmazásnak, amit Te is használsz, hasznosnak tartasz másoknak is, és
még nincs lefordítva.

 Mondok egy példát: én például többek között az Xfce munkakörnyezetet
fordítom, mert a pehelysúlyú munkakörnyezetek közül ezt tartom legjobbnak,
magam is ezt használom, mert nem terheli a gépem, és minden megvan benne,
ami kell, és épp ezért igen sok embernek ezt ajánlom a barátaim közül és a
családban, és tudom, hogy sokaknak fontos, ha magyarul van. Vagy egy másik
példa, nemrég találkoztam az XFE fájlkezelővel, igen sok szempontból
jobbnak találtam, mint bármi mást, a környezetemben sokaknak láttam, hogy
ilyesmire van szöksége, de még nem volt lefordítva, tehát nekiláttam és
csináltam egy majdnem teljes fordítást, ami a legújabb verzióban már benne
is van. Vagy például hamarosan, a nemsokrára megjelenő már fltk-ra épülő
Dillo böngésző 0.9-es verziójánál tervezem, hogy átállok arra, mint
alapértelmezett böngésző. Azt hiszem, a megjelenése környékén már
fordítható lesz, biztos lefordítom:-)

 Szóval, szerintem egy ilyennek állj neki első körben, amit használsz és
szeretsz:-)