Re: forditas

 Hali,

 először is az a kérdés, mit szeretnél fordítani.

 A kbabel-lal vagy a poedit-tel vagy a hasonlókkal a GETTEXT-alapú
progikat lehet fordítani (a legtöbb ilyen:-)), és a poedit-et használom,
de tudom, hogy a kbabel többet tud.

 Namost, ha (valsz) egy ilyen GETTEXT-alapú dolgot szeretnél fordítani,
akkor meg kell szerezned az adott program forrásának po könyvtárában lévő
pot sablon fájlt. Ennek kell lehetőleg utf8 fejléces hu.po fájllá válnia.

 Nagyon fontos, hogy ha csak a legkisebb mértékben bizonytalan vagy egy
szó fordításában, kérdez itt! (általában én válaszolok, kivéve a
következő 6 napot, mert akkor külföldön vagyok).

 Írd meg, hogy mit fordítasz:-))