Re: Seeking "one-time" Hungarian translators for Debian Installer

* SZERVÁC Attila <sas@321.hu> [2004-10-05 12:37:47 +0200]:

>  Nice. VI, kell segítség? GCS, drewie, Ti most benne vagytok a
> fordításban? Ugye mindenki fent van ezen a listán? (válasz: on-list)
 I am here. Vagyis inkabb itt vagyok. Lista tag is vagyok, nem szukseges
a Cc felem. A D-I forditasaban nem vagyok benne, sot most kicsit
kiestem, hogy pontosan milyen hataridok vannak. Mindegy, szivesen
segitek amiben tudok. Mikent van koordinalva a forditas? Mindenesetre a
RAID-et, de csak a jovo hetre tudom legkozelebbre vallalni, akkorra
varhato hogy lesz ket diszkem uresen.

> [...], though my
> english is quite readonly :) [...]
 Ez ami nem igaz. :)