Re: debian reference forditasa

 Hali!

On Fri, 15 Oct 2004, Doroszlai Attila wrote:

> Sziasztok,
>
> Házi feladatként egy kb. húsz oldalas doksit kell angolról
> magyarra fordítanom.  A Debian Reference második fejezetére esett
> a választásom, az pont megfelelő hosszúságú.  Ha esetleg valaki
> lefordította már, vagy éppen ezen dolgozik, szóljon mihamarabb,
> hogy válasszak mást (pl. a negyedik fejezetet).

 nem tudok róla, hogy valaki lefordította volna már, vagy dolgozna a
fordításán, viszont az 5let nagyon jó, egy aztán fordítsd csak bátran és
küldd majd fel ide :-) ezen felbuzdulva lehet, hogy majd én is bele tudok
nézni egy másik fejezetbe és egy kicsit fordítani belőle, így aztán az
elkészült részeket majd fel is tolhatjuk valahova !

 leccgo !

  sas