Re: Seeking "one-time" Hungarian translators for Debian Installer

Laszlo 'GCS' Boszormenyi <gcs@lsc.hu> wrote:

> A D-I forditasaban nem vagyok benne, sot most kicsit
> kiestem, hogy pontosan milyen hataridok vannak.

Meg nem ismert eles hatarido.  Steve Langasek a d-d-announce-on meg a
testing-security autobuilderek hianyat jelolte meg
a release elott allo fo akadalykent, es az eltarthat egy darabig.

> Mindegy, szivesen
> segitek amiben tudok. Mikent van koordinalva a forditas?

Kuldod nekem a bugreportokat :-)

> Mindenesetre a
> RAID-et, de csak a jovo hetre tudom legkozelebbre vallalni, akkorra
> varhato hogy lesz ket diszkem uresen.

Kiraly!  Persze a d-i tobbi reszben is, ha csak egy picit is meguti
valami a szemedet, hogy jobban/maskepp kellene fogalmazni, ne habozz.
Minden javaslatot szivesen fogadok.

Udv,
VI