Segítsetek egy kezdőnek

Sziasztok!

Próbaképpen szerettem volna kijavítani a
http://ddtp.debian.org/aptable/dists/unstable/main/i18n/Translation-hu
címen található listából a zsh30-doc csomag leírását (ő betű helyett ?).

Kérdéseim a következők:

1. A fenti URL a mindenkori legfrisebb lefordított csomagleírás-listát
tartalmazza?

2. Van-e valahol egy HOWTO a fordításról (kicsit egyszerűbben)? Különös
tekintettel a hibák javítására, stb.

3. A két ismert email közül bármelyikre is küldöm a "get zsh30-doc hu"
parancsot, csak az angolt kapom vissza, a magyar helyén a <trans>
cuccokkal. Miért van ez?

4. A fentiek alapján én vagyok hülye, és egyáltalán nem értem a dolgokat
(pedig megpróbáltam átrágni magam a ddtc doksiján is, próbáltam azzal,
próbáltam saját levelezővel), vagy valami más gáz van? (Nyugodtan mondja
meg valaki, ha én vagyok a hülye, mert nem értem a dolgok menetét.)

5. Van-e, illetve ha nincs, mikor lesz egy webes felület ugyanerre a
feladatra? Lehet-e ebben valahogy segíteni - akár csak teszteléssel is?

A segítséget előre is köszönöm! (Segítsetek, hogy segíthessek! ;-) )
--
Bye,
Boobaa