ddtp mûködése

Sziasztok!

Korábban jópár csomagot lefordítottam a ddtp projekt
keretében, mostanában alábbhagyott a lendületem.
A megváltozott leírásokról szoktam levelet kapni a
szervertől, ezeket lelkesen ki is javítom, ez még belefér az
időmbe.
De mostanában egy csomó javítás beküldésekor közli, hogy nem
én vagyok a tulajdonosa és hogy már le van zárva a hibajegy.

Ez mitől lehet? Miért kapok értesítést a leírás
változásáról, ha nem én vagyok a tulaj?
Pláne miért van már lezárva?
Lehet, hogy többen fordítunk egy-egy csomag-leírást?

Tipp?

Üdv:
       T.Sanyi