Re: apt-fordítás

On Mon, 28 Jun 2004, Laszlo 'GCS' Boszormenyi wrote:

> * SZERVÁC Attila <sas@321.hu> [2004-06-28 20:28:58 +0200]:

>  Szerintem jo hely.

>  Nekem nincs ra jogom, ha Te meg tudod csinalni, akkor megkoszonnem.

 Műszakilag szerintem semmi akadálya, hogy bárki felnyomja. Elvileg meg
természetesen, ha Gábor azt mondja, hogy mehet a terve a nyilvánosság elé,
akkor máris megnyomom a Save gombot.

> Egyebkent a Wiki hogyan eli meg a parhuzamos szerkesztest?

 Szarul, de ->

> Pl en es Te
> is atirok par sztringet, es menteni szeretnenk. Az elsonek semmi gondja
> nem lesz, de a masodik nem-e irja felul az elso valtoztatasait?

 De csinálhatunk egy brainstormingot, aztán, ami összegyűlt valaki (én pl
válallom) befrissíti. Erre az alkalomra jó lesz, aztán majd kitaláljuk,
hogy a hosszabb távon mi legyen. Vannak csírázó ötleteim.

 Gábor?  Vélemény?

 Ui.: minek ez a cc? Nincs mindenki rajt'a listán? :)