Re: eSZOFTVER - ITEM 2003 -

Üdv!

Borzas Zoltán vagyok és eddig csak passzív szemlélője voltam a
levlistának. Figyelemmel kísértem az eSZOFTVER project alakulását, és
most úgy gondolom szívesen vállalnék némi részt belőle.

Amiben számíthattok rám (ha még kellenek ehhez értők), az az
angolról magyarra fordítás.

Hányan vannak már a projectben?
Akik benne vannak, konkrétan mihez értenek?

Hali,

Borzas Zoltán
(Dwarf)

--
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary,
and those who don't...