eSZOFTVER - ITEM 2003 -

 Hi!

 Mindenekelőtt Sky-nak, a Deb csopi legrendíthetetlenebb dolgozójának és
az Ő Párjának sok boldogságot !

 A tegnapi nap után eljutottunk odáig, hogy a nem hivatalos egyeztetéseket
követően tovább gondolkodhatunk az eSZOFTVER projecten, vagyis az ITEM
pályázaton, miután egyrészt úgy tűn, az LME-ben is kezdi szeretetteljes
érdeklődés övezni a reménybeli projectet, másrészt óriási szerencsénkre
14-re tevődött a beadási határidő -

 A már látott anonim 1-es ponthoz két dolgot tennék hozzá, egyrészt a
Tímár András által felvetett Szószablya project bevonást, másrészt az IHM
új IT biztonsági fogalomtárának, büszkeségének felhasználását a projectben
(erre persze rákérdezek, amúgyis tervbe vettem, hogy beszélek Sikolya
Zsolttal). A kép tehát tiszta, két feladat van:

 kidolgozandó a részletes projectterv,

 az eddig érdeklődő dolgozni vágyók, és a most jelentkezők komoly, egy
nyilvános listán megjelenő levélben megerősített szándékai és a fentiek
alapján a munkák felosztása a honoráriumok tisztázásával.

 ezért íme a javaslatom egy találkozó összehozására.

 Mindenki, aki a beszélgetések alapján továbbra is úgy gondolja, hogy egy
jó projecterv esetén benne lenne, illetve az új érdeklődők is, javasoljon
/ javasoljatok egy időpontot és helyszínt, ahol egy nagy megbeszélést
megejthetnénk!

 Az én javaslatom, ha még esélyes e hétvége: vasárnap délutántól estig -

 A helyszínre nem szeretnk javaslatot tenni, ha ez az alkalom jó, akkor
javsoljatok Ti helyszínt (nekem is van ötletem), és ezek alapján
válasszunk.

 Tehát mindenki, akit érdekel a felettébb MITS-kompatíbilis eSZOFTVER
project, az írjon időpontot !!

	üdv:     sas