Re: Μεταφράσεις

tom tom <xmidas83x@hotmail.com> writes:

> Καλησπέρα
>
> Θα ήθελα να κάνω δύο ερώτησεις όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι μεταφράσεις.
>
> 1) Όταν έρχεται κάποιο αρχείο προς μετάφραση, αυτό ανατήθεται σε συγκεκριμένο μεταφραστή ή η μετάφραση γίνεται από διάφορους μεταφραστές
> που δουλεύουν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον;
>
> 2) Τα μεταφρασμένα αρχεία στέλνονται πίσω στον αποστόλεα του μηνύματος ή σε κάποια άλλη διεύθυνση;
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρον
>
> Θωμάς Βασιλείου

Χωρίς να αντιπροσωπεύω το debian νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος
"φοβάται" να συμβάλει σε κάτι πάνω στον ανοιχτό κώδικα μήπως και θίξει
το "πρωτόκολλο".

Η συγκεκριμένη λίστα δεν νομίζω να ανήκει σε κάποιον απλά φτιάχτηκε για
να τα λέμε μεταξύ μας που και που...

Συγκεκριμένα για τις μεταφράσεις που ζητήθηκαν μπορείς να τις κάνεις
Θωμά αν έχεις όρεξη και από εκεί και πέρα θα το δρομολογήσουν αυτοί που
πρέπει (νομίζω).

Για ποιο επίσημα ας μιλήσουν οι υπεύθυνοι ;)