Re: Re: Fwd: ora gia drasi!!!

καλησπέρα σε όλους!

συγγνώμη καταρχάς αλλά εξαιτίας κάποιας προσωπικής υποχρέωσης δεν θα
μπορέσω τελικά να είμαι στη συνάντηση (και αισθάνομαι εξαιρετικά άσχημα
μιας και ήμουν αυτός που  επέμεινα περισσότερο να γίνει!)
Ελπίζω και πιστεύω όμως ότι αυτή είναι απλά η πρώτη του είδους
και ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες με περισσότερη ακόμα συμμετοχή.

Αν γίνει κάποια συζήτηση θα ήθελα να βάλω από την πλευρά μου τα εξής
σαν πιο άμεσα:

1) συντονισμός μεταφράσεων: ετοιμάζω ένα TODO γι' αυτό όπως
είπαμε αλλά σίγουρα δυο τομείς που χρειάζονται ιδιαίτερη δουλειά
είναι: πακέτα, website και wiki.debian.org. Πρόσβαση στο wiki του
Debian αποκτά κανείς πολύ εύκολα. Αλλά και για τον installer και
το website δεν είναι δύσκολο. Θα έλεγα ότι όσο περισσότεροι έχουν
write access στα αντίστοιχα project τόσο το καλλίτερο. Δεν είναι
κάτι που θα έπρεπε να το "φοβάται" κανείς.

2) σχετικά με το Lenny Release Day. Υπάρχει διάθεση να γίνει?
'Ηδη μίλησα με τα παιδιά από την κοινότητα ΕΛΛΑΚ του ΕΜΠ
(foss.ntua.gr) και έδειξαν πολύ μεγάλη προθυμία να μας βοηθήσουν
σε περίπτωση που το αποφασίσουμε. Τα παιδιά ξέρουν τις ιδιαιτερότητες
του Πολυτεχνείου κι έχουν ήδη διοργανώσει με αρκετή επιτυχία κάτι
αντίστοιχο. Μπορούν να βοηθήσουν στο κλείσιμο του χώρου, στην
κυκλοφορία "προπαγανδιστικού" υλικού κι ακόμα ίσως και στην οργάνωση
κάποιου workshop. Νομίζω ότι αξίζει να το σκεφτούμε σοβαρά!

συγγνώμη και πάλι!
please διασκεδάστε και για μένα!

Μανώλης