Re: Πρόβλημα με τα ελληνικά σε debian lenny/sid

> 1ον τα ελληνικά δεν βγαίνουν σωστά στα παράθυρα και στο pannel
> 2ον ότι pdf φτιάξω που περιέχει ελληνικά τυπώνεται θολό ή καθόλου (μόνο
> τα ελληνικά)
> Όταν κατεβάσω κάποιο pdf από αλλού είναι μια χαρά. Το πρόβλημα
> παρουσιάζεται μόνο σε όσα φτιάχνω εγώ είτε μέσω LaTeX είτε με open
> office. (εάν τυπώσω κάτι από το open office κατευθείαν χωρίς export σε
> [...]

Τα μόνα που πραγματικά χρειάζεσαι για ελληνικοποιημένο περιβάλλον είναι τα:
$ locale -a
el_GR.utf8
POSIX

Με εξ' ορισμού τοποικοποίηση ($ locale):
LANG=el_GR.UTF-8
LC_CTYPE="el_GR.UTF-8"
LC_NUMERIC="el_GR.UTF-8"
LC_TIME="el_GR.UTF-8"
LC_COLLATE="el_GR.UTF-8"
LC_MONETARY="el_GR.UTF-8"
LC_MESSAGES="el_GR.UTF-8"
LC_PAPER="el_GR.UTF-8"
LC_NAME="el_GR.UTF-8"
LC_ADDRESS="el_GR.UTF-8"
LC_TELEPHONE="el_GR.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="el_GR.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="el_GR.UTF-8"
LC_ALL=

Προτείνω να ξαναδείς τις επιλογές σου στο
$ dpkg-reconfigure locales

> 2ον στην LaTex βάζω στο preable:
>
> \documentclass[12pt,a4paper]{report}
>
> \usepackage{fullpage}
>
> \usepackage[utf8x]{inputenc}
>
> \usepackage{ucs}
>
> \usepackage[greek]{babel}
>
> \usepackage{graphicx}

Για τη LaTeX δεν είμαι γνώστης οπότε κάποιος άλλος ας βοηθήσει.

> [...]
> totem (xine) όχι.
>
> 4ον έχω εγκατεστημενα τα εξής πακέτα σχετικά με γραμματοσειρές:
> texlive-fonts-extra
> latex-xft-fonts
> texlive-fonts-recommended
> gsfonts
> msttcorefonts
> xfonts-base
> xfonts-encodings
> xfonts-intl-european
> xfstt
> libttf2
> ttf-bitsream-vera (αυτή είναι και η γραμματοσειρά που προτιμώ)
> ενα σωρό άλλα πακέτα με ttf καθώς και τον xfs.

Δε χρειάζεται ο xfs για ένα μηχάνημα εργασίας (workstation), οπότε:
$ aptitude purge xfs

$ aptitude install x-ttcidfont-conf
αν δεν είναι ήδη εγκατεστημένο (συμπαρασύρει και το πακέτο defoma)

$ dpkg-reconfigure x-ttcidfont-conf
και στην ερώτηση επέλεξε freetype.

$ dpkg-reconfigure fontconfig

Επανεκκίνηση και του γραφικού περιβάλλοντος:
$ invoke-rc.d gdm restart

> Πραγματικά έχω δοκιμάσει ότι μπορώ να φανταστώ.
>
> εάν με βοηθήσετε να βγάλω άκρη θα σας είμαι ευγνώμων καθότι μου
> χρειάζεται και για λόγους δουλειάς.
> ευχαριστώ εκ των προτέρων
> φιλικα, Πάρης.

Δε ξέρω πως έφτασες εκεί που βρίσκεσαι, αλλά συνήθως Πάρη αυτά παθαίνει
κανείς όταν κλέβει τις γυναίκες των άλλων!...  ;-)

Σοβαρά πάντως, η προεπιλεγμένη εγκατάσταση "Σταθμός εργασίας" (ή
"desktop") σου παρέχει συνήθως ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Συμβουλή μου
είναι να μη τα μπλέκεις τα πράγματα πολύ, ιδίως αν δεν είσαι σίγουρος.
Κράτησέ τα απλά... Αλλά και αν δε πάθεις...

Φιλικά, Μενέλαος

--
Menelaos Maglis
Metacom (http://www.metacom.gr)