Re: Re: Πρόβλημα με τα ελληνικά σε debian lenny/sid

> Τα μόνα που χρειάζεσαι για ελληνικοποιημένο περιβάλλον είναι > τα:
> $ locale -a
> el_GR.utf8
> POSIX

Δεν θέλω να είναι στα ελληνικά τα μενού των προγραμμάτων κτλ.
έχω:
paris@Protagoras:~$ locale
LANG=en_US.UTF-8
LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
LC_TIME="en_US.UTF-8"
LC_COLLATE="en_US.UTF-8"
LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
LC_PAPER="en_US.UTF-8"
LC_NAME="en_US.UTF-8"
LC_ADDRESS="en_US.UTF-8"
LC_TELEPHONE="en_US.UTF-8"
LC_MEASUREMENT="en_US.UTF-8"
LC_IDENTIFICATION="en_US.UTF-8"
LC_ALL=

και είναι εντάξει... απλά πέρασα και τα άλλα που σας έδειξα στο:
paris@Protagoras:~$ locale -a
el_GR
el_GR.iso88597
el_GR.utf8
en_US.utf8
greek
POSIX

Μήπως και χρειαζόντουσαν πουθενά...

> $ aptitude install x-ttcidfont-conf
> αν δεν είναι ήδη εγκατεστημένο (συμπαρασύρει και το πακέτο defoma)

> $ dpkg-reconfigure x-ttcidfont-conf
> και στην ερώτηση επέλεξε freetype.

> $ dpkg-reconfigure fontconfig

Αυτά τα έχω κάνει...

Πρόβλημα στον Χ τελικά δεν είχα... ήταν θέμα του fluxbox και
συγκεκριμένα του style το οποίο χρησιμοποιούσε γραμματοσειρά χωρίς
ελληνικά. Διορθώθηκε.

> Σοβαρά πάντως, η προεπιλεγμένη εγκατάσταση "Σταθμός εργασίας" (ή
> "desktop") σου παρέχει συνήθως ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Συμβουλή μου
> είναι να μη τα μπλέκεις τα πράγματα πολύ, ιδίως αν δεν είσαι σίγουρος.
> Κράτησέ τα απλά... Αλλά και αν δε πάθεις...

Συμφωνώ στην απλότητα αλλά δεν θέλω με τίποτα τις προεπιλεγμένες
εγκαταστάσεις... καταρχάς δεν θέλω gnome και kde... δεν ζω δίχως το
fluxbox μου εγώ.... κατά δεύτερον δεν ξέρω τι περνάνε (εννοώ ότι περνάνε
ένα σωρό πράγματα που δεν τα χρειάζομαι... γιατί μπορεί να 'εχω
περασμένα κάποια gnomίσια apps αλλά δεν έχω nautilus, metacity κλπ και
ούτε τα θέλω...) (fluxbox, rox-filer, mpd, firefox, vim κλπ. ΔΕΝ θέλω
nautilus, gedit, epiphany, metacity και τέτοια...)

Οπότε το πρόβλημα που επιμένει είναι αυτό με τα pdf και την εκτύπωσή
τους το οποίο δεν παρουσιάζεται μόνο όταν τα φτιάχνω μέσω LaTeX αλλά και
μέσω open office. To υπενθυμιζω λίγο:
Ότι pdf φτιάξω εγώ (ενώ όσα κατεβάσω είναι ok) ενώ τα ελληνικά που
περιέχει φαίνονται κανονικά στο xpdf ή το evince, γίνονται θολά στην
εκτύπωση (αλλά και στο print preview του evince). Απότι έχω καταλάβει
παύουν να αντιμετωπίζονται ως χαρακτήρες και γίνονται εικόνα αλλά και με
άσχημο αποτέλεσμα. Επίσης ενώ φαίνονται σωστά (πριν την εκτύπωση ή το
preview!) δεν μπορώ από ένα δικό μου pdf να κάνω copy paste ελληνικό
κείμενο... ενώ από κάποια που κατέβασα από την σχολή μου γίνεται...