Re: gia to synedrio ellak

On Σαβ 16 Φεβ 2008, Emmanuel Galatoulas wrote:
> [...]
> υλικό (οδηγοί
> εγκατάστασης, χρήσης,  desktop κ.λπ) να  συγκεντρωθεί κάπως, να
> συστηματοποιηθεί
> και γιατί όχι να αποτελέσει ένα μικρό εγχειρίδιο που να συνοδεύει
> μια ελληνική έκδοση
> του Debian με κύριο στόχο την εκπαίδευση. Γενικά θα πρέπει να δούμε
> νομίζω πολύ
> σοβαρά το ζήτημα Debian στην εκπαίδευση, με δεδομένη και την
> εμπειρία ανθρώπων
> αλλά και την τόση δουλειά που έχει κάνει ο Κώστας και άλλοι στο
> Skolelinux. Πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε αυτό να το προβάλλουμε

Όσον αφορά το Skolelinux και γενικότερα την εκπαίδευση, δεν έχω
ασχοληθεί εδώ και 2 χρόνια περίπου, οπότε δεν ξέρω τι να πω για να
είμαι ειλικρινής.

> Επαναλαμβάνω την άποψή μου για μια συλλογική παρουσίαση (2-3 άτομα)
> και όποια στιγμή θέλει ο Κώστας ας στείλει το σχετικό mail (ή αν
> βαριέται το κάνω κι εγώ). Για το ζήτημα του χρόνου ας διεκδικήσουμε
> όσο περισσότερο μπορούμε! Για τίτλο τι βάζουμε??? (κάτι όπως "το
> Debian και η παρουσία του στην Ελλάδα"????)

Προς το παρόν, αυτό που βλέπω ότι κάνουν και οι υπόλοιποι είναι να
κλείσουν κάποιο χρόνο για την ομιλία τους. Ας κάνουμε πρώτα αυτό και
αφού καθοριστεί το πρόγραμμα μπορούμε να συζητήσουμε τίτλους και το
ακριβές περιεχόμενο της παρουσίασης.