Re: Μεταφραστικες διευκρινησεις απο το installs-methods.po

O/H Yiannis Thomaidis έγραψε:

> Γεια σας,
> Μπορειτε να σχολιασετε τα παρακατω?
> ( Ειναι απο το installs-methods.po )

> by hand =

χειροκινητα

>  partition map =

χάρτης κατατμήσεων (ή τμημάτων, δεν ειμαι σιγουρος)

> uses the HFS utilities to mark it in such a way that Open Firmware
> will boot it. partition map
> και χρησιμοποιεί τα εργαλεια HFS για να την σηματοδοτήσει με τέτοιο
> τρόπο ώστε το Open Firmware να μπορεσει να εκκινησει απ’αυτη
> to mark it in such a way=να την σηματοδοτήσει με τέτοιο τρόπο

οκ

> You currently cannot use preseeding to set up RAID an  LVM.
> Προς το παρον, δεν μπορείτε να χρησιμοπιησετε καποια προρυθμιση για
> την δημιουργεια ενός RAID σένα LVM
> =========================================================

Αυτή τη στιγμή δε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια προρυθμιση για να
ρυθμίσετε σε RAID ένα LVM
Κατα'τη γώμη μου το preseeding / preseeded προερχεται απο το
seed=σπορος, οποτε προρυθμιση στεκει σαν αποδοση.
Επίσης το βρηκα και σα σπορα,εμβολιασμό,

> Preseeding = ??????????????
> Βρηκα στο διαδυκτιο το παρακάτω :
> I believe the correct form is pre-seeded, this meaning in the above
> statement that some object was previously seeded/feeded with "actions
> that handle error conditions"
> Αλλα πως αποδιδεται στα ελληνικα?
> it is not possible to preconfigure kernel module parameters

δεν είναι δυνατο να προρυθμισετε τις παραμετρους αρθρωματων του πυρηνα

> Using Preseeding to Change Default Values

Χρησιμοποίηση προρυθμίσεων για να αλλαχθούν οι προκαθορισμένες
(προεπιλεγμένες?) τιμες

> Use preseeeding και Using preseeding

Χρήση προρυθμίσεων. Συμφωνα με το γενικο κανονα (δε ξερω αν ειναι
καποιος μεταφραστικος κανονας η απλα ετσι αποφασηστικε απο προηγουμενους
μεταφραστες) ο,τι τελειωνει σε -ing αποδιδεται με ουσιαστικο.
Κατα τη γνωμη μου στεκει επισης το : Γινεται χρηση προρυθμίσεων, αφου τα
-ing δηλωνουν μιασ πραξη που επαναλαμβανεται στο παρον (οχι στιγμιαια)

> It is also possible to use preseeding to change the default answer for a
> question, but still have the question asked. To do this the
> <firstterm>seen</
> firstterm> flag must be reset to <quote>false</quote> after setting the
> value for a template.

Είναι επίσης δυνατό να χρησιμοποιήσετε τις προρυθμίσεις για να αλλάξετε
την προεπιλεγμένη (προκαθορισμένη) απάντηση σε μια ερώτηση, έχοντας όμως
διατηρήσει την υποβληθήσα ερώτηση. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει η
σήμανση <firstterm>seen</firstterm>  να επαναφερθεί ως
<quote>false</quote> μετά από την ρύθμιση της τιμής ενός προτύπου.

> removable media  =

Αφαιρέσιμο μέσο (αποθήκευσης)???????????

> You currently cannot use preseeding to set up RAID an LVM

Προς το παρόν, δε μπορείτε να χρησιμοπoιήσετε κάποια προρύθμιση για για
να ρυθμίσετε σε RAID ένα LVM

> Γιαννης

Παναγιωτης
PS: Εποφελουμαι του μνματος για να θυμησω τον κανονα με τα τελικα ν:
μπαινουν πριν απο ενα ουσιαστικο που αρχιζει απο κ π τ και παραγωγα του.
οποτε λχ, το σωστο ειναι " δε μπορω " και οχι δεν μπορω