Re: Manual.

Konstantinos Margaritis wrote:

Μόλις πριν από λίγο ο Franz Pop μου έκανε παρατήρηση ότι "εμείς οι Έλληνες είμαστε αναποφάσιστοι", επειδή δεν καταλήγουμε να χρησιμοποιούμε μόνο τη μία μορφή αρχείων για το manual. Βασικά γίνονται commits και στις δυο μορφές, σε .po και σε .xml. Και με παρακάλεσε να το σταματήσουμε και να χρησιμοποιούμε πλέον μόνο τη μία (με προτίμηση τη μορφή .po). Γι' αυτό το σκοπό, αποφασίσαμε να γίνει ένα backup των xml αρχείων και να διαγραφεί το el/ δέντρο, ώστε να ξεκινήσει το αυτόματο build του manual από τα po αρχεία. Και να συνεχίσουμε από δω και στο εξής μόνο σε αυτά. Σορρυ αν ακούγεται αυτό κάπως αλλά έχω που το λέω και παρακαλάω γι' αυτό πάρα πολύ καιρό.
Η διαγραφή του δέντρου θα γίνει σήμερα το βράδυ.

Κώστας

οπως ειπα και σε προχθεσινο μολις mail
το .po εχει γινει ηδη ο de facto τυπος αρχειων
στα οποια δουλευουν οσοι ασχολουνται με το manual
τα δυο-τρια αρχεια .xml που εκανα εγω commited χτες
ηταν ηδη μεταφρασμενα αρχεια και μπηκαν για να
διευκολυνουν το copy-paste για το boot-installer.po
Δεν εχω κανενα προβλημα απλα δεν καταλαβαινω το "αγχος"
να σβηστει το xml directory.
Πες βρε αδελφε οτι καποιος
δεν γουσταρει να δουλευει με .po αρχεια για οποιονδηποτε
λογο. Γιατι να μην εχει τη δυνατοτητα να συνεισφερουν
μεταφραζοντας ισως xml αρχεια;

Εν πασει περιπτωσει, θα υπαρχει ενα copy του xml directory
και στο svn.quad-nrg.net για τους πιθανους εραστες των xml!

let's keep up the good work!!!!