Manual.

Μόλις πριν από λίγο ο Franz Pop μου έκανε παρατήρηση ότι "εμείς οι
Έλληνες είμαστε αναποφάσιστοι", επειδή δεν καταλήγουμε να
χρησιμοποιούμε μόνο τη μία μορφή αρχείων για το manual. Βασικά
γίνονται commits και στις δυο μορφές, σε .po και σε .xml. Και με
παρακάλεσε να το σταματήσουμε και να χρησιμοποιούμε πλέον μόνο τη μία
(με προτίμηση τη μορφή .po). Γι' αυτό το σκοπό, αποφασίσαμε να γίνει
ένα backup των xml αρχείων και να διαγραφεί το el/ δέντρο, ώστε να
ξεκινήσει το αυτόματο build του manual από τα po αρχεία. Και να
συνεχίσουμε από δω και στο εξής μόνο σε αυτά. Σορρυ αν ακούγεται αυτό
κάπως αλλά έχω που το λέω και παρακαλάω γι' αυτό πάρα πολύ καιρό.
Η διαγραφή του δέντρου θα γίνει σήμερα το βράδυ.

Κώστας