Re: partition

On Κυριακή 15 Μάιος 2005 20:33, Yiannis Thomaidis wrote:
> Γεια σας,
> Στη μετάφραση της λέξης partition χρησιμοποιείται η λέξη διαμεριση
> και όχι κατάτμηση.
> Θα πρέπει να τηρείται αυτή η μετάφραση της λέξης partition?
> Έχει κάποιες δυσκολίες.
> πχ.The partitioning task - Η φάση δημιουργίας διαμερισμάτων
> Η φάση διαμέρισης του δίσκου
> Η φάση δημιουργίας κατατμήσεων
>
> Νομίζω ότι η λέξη "κατάτμηση" προσαρμόζεται πιο εύκολα στα διάφορα
> ελληνικά γραμματικά φαινόμενα

fwiw, έχω αλλάξει τον όρο στα .po αρχεία του manual για να είναι
εναρμονισμένο με τον installer. Btw, μήπως να προχωρήσουμε τελικά στη
μετάφραση των po αντί των xml?

Επίσης, το 'partition' μεταφράζεται ως 'τμήμα' ενώ η διαδικασία του
'partitioning' ως 'κατάτμηση'. Για αυτές τις συγκεκριμένες λέξεις
έχουν γίνει πάμπολλες συζητήσεις και flamewars και τελικά καταλήξαμε
εκεί. Ας μην τις ξαναπιάσουμε πάλι από την αρχή, έχουμε άλλα θέματα
πιο σημαντικά...

Κώστας