Greetings from HEL :-)

Καλησπέρα σε όλους,

 Μόλις φτάσαμε στο Helsinki (ο Θοδωρής Καρκούλης κι εγώ), για να
συμμετέχουμε στο Debconf 5 (http://www.debconf.org/debconf5/), το
οποίο έχει ξεκινήσει εδώ και δύο μέρες στο Helsinki. Για προσωπικούς
λόγους (παντρευόταν ο αδερφός μου και έπρεπε να τελειώσω τα πάντα
πριν φύγω), ήμουν πρακτικά απών από τις λίστες αυτές τις μέρες και δε
μπορούσα να κάνω καμία ανακοίνωση αλλά ελπίζω ότι και τώρα καλά
είναι. Ακόμη δεν έχουμε συντονιστεί πλήρως στους ρυθμούς του Debconf,
αλλά θα από αύριο θα προσπαθήσω να ενημερώνω για τυχόν ενδιαφέρουσες
εξελίξεις.

Προσωπικά έχω σκοπό να ασχοληθώ με συγκεκριμένα θέματα, όπως:
* Skolelinux/Debian-Edu transition sto sarge,
* Full Greek localization στο Skolelinux/Debian-Edu
* PowerPC port του Skolelinux (incl. localization)
* Altivec support στο Debian/Linux (για το οποίο θα κάνω και μια
παρουσίαση ή μάλλον καλύτερα BOF talk την Παρασκευή).

Περισσότερα νέα σύντομα από εμένα ή το Θοδωρή...