Re: [I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;

On 6/14/05, Konstantinos Margaritis <markos@debian.gr> wrote:
> On Τρίτη 14 Ιούνιος 2005 17:49, Spiros Bolis wrote:
> > On Mon, 6 Jun 2005, Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:
> > > Ουκ εν το πολλώ το ευ!
> >
> > H statistikh de psemata. Pote. An de to deigma soy einai megalo, h
> > statistikh teinei sthn pragmatikh timh. Ara, to posa apotelesmata
> > dinei mia mhxanhma anazhthshs poy (en dynamei) exei sthn koilia ths
> > olo to internet, exei amesh sxesh me ayto poy xrhsimopoioyn oi
> > perissoteroi. Twra, an ayto poy xrhsimopoioyn oi perissoteroi einai
> > lathos... ayto den borei na sto pei to noymero, thes kati allo
>
> Δεν ξέρω που το άκουσες αυτό αλλά αυτός ο ισχυρισμός είναι λάθος
> επίσης. Αν έχεις υπόψιν σου το πώς δουλεύει το google, ποτέ δεν κάνει
> δειγματοληψία σε ΟΛΟ το internet αλλά σε κατάλληλα υποσύνολα. Φυσικά
> οι αλγόριθμοι είναι εξελιγμένοι και το αποτέλεσμα είναι κοντά στο 99%
> όπως αν είχες ως δείγμα όλο το Internet.

Kalhspera,

Xwris na the lw na ypotimhsw th xrhsimothta kai thn texnologikh
artiothta tou google, tha ithela na anaferw oti oson afora th xrhsh
tou gia glwssologikh ereyna exei dexthei kritikh, kai malista basimh:

http://torvald.aksis.uib.no/corpora/2005-1/0223.html

Ena paradeigma, "klemmeno" apo ton Jean Veronis (http://aixtal.blogspot.com) :

Just to give an example. when you typed "the" previously, you used to get

* 8 billions for "all the web"
* 80 millions for "the" restricted to English pages

i.e; 1% which doesn't make sense.

Andreas