Re: Greek on gnome & console

On Τετ 17 Νοε 2004 20:39, George Iordanou wrote:
> Ναι έκανα reconfigure τα locales μου σε UTF-8 μόλις έκανα το
> installation. Εν το μεταξύ μου ανοίγει το Gnome σε Ελληνικό
> περιβάλλον μόνο αν διαλέξω τα ελληνικά από το gdm. Τις πλείστες
> φορές δεν ανοίγω gdm και κάνω startx μόνο όταν χρειάζομαι γραφικά
> συνεπώς το περιβάλλον μου είναι αγγλικό.

Το locale στο shell τι σου βγάζει;
π.χ. αν δώσεις locale θα πρέπει να σου δώσει κάτι τέτοιο:
LANG=el_GR.UTF-8

Αν όντως είναι έτσι, τότε μάλλον δεν έχεις ορίσει τη μεταβλητή LANG
στο /etc/environment (πότε έκανες την εγκατάσταση;)
Σε αυτήν την περίπτωση αρκεί να προσθέσεις τη γραμμή

LANG=el_GR.UTF-8

στο αρχείο /etc/environment.