Re: Greek on gnome & console

Ναι έκανα reconfigure τα locales μου σε UTF-8 μόλις έκανα το
installation. Εν το μεταξύ μου ανοίγει το Gnome σε Ελληνικό περιβάλλον
μόνο αν διαλέξω τα ελληνικά από το gdm. Τις πλείστες φορές δεν ανοίγω
gdm και κάνω startx μόνο όταν χρειάζομαι γραφικά συνεπώς το περιβάλλον
μου είναι αγγλικό.

Γιώργος

--
George Iordanou <iordanou@gmail.com>
Blog: www.livejournal.com/users/georgis

The life which is unexamined is not worth living. -Plato