Re: [Ossm-members] Re: Two Macedonias

On Τρι 28 Σεπ 2004 12:31, John Manganas wrote:
> Which world is this Igor? Is it a parallel universe?
> You gave to the world the Cyrillic Alphabet?????

Αυτό δεν απευθύνεται σε σένα αποκλειστικά αλλά σε όλους τους
θερμοκέφαλους που δε μπορούν να απαντήσουν χωρίς να ξεκινήσουν
flamewars.
Λοιπόν θα το πώ μια μόνο φορά και ελπίζω να καταλάβετε τί θέλω να πώ.
Έχω παρακολουθήσει ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ λίστες σχετικά με το θέμα. Το αποτέλεσμα
είναι πάντα το ίδιο. 3 πλευρές ίδια τακτική ίδια λάθη.
1) Οι ξένοι που είναι αδιάφοροι εντελώς.
2) Οι πονηροί σλαβομακεδόνες που προκαλούν με τη στάση τους και το
παίζουν συνεχώς «θύματα» ώστε ο υπόλοιπος κόσμος να τους λυπηθεί,
3) Και οι θερμοκέφαλοι Έλληνες που αρπάζονται με το παραμικρό και σα
κορόιδα πέφτουν στις παγίδες που στήνουν οι (2).

Το ξέρω ότι όλοι πιστεύετε ότι έχετε δίκιο, αλλά δεν έχει σημασία
αυτό. Σημασία έχει ότι στους 1) που συνήθως είναι αυτοί που παίρνουν
τις αποφάσεις, φαινόμαστε μετά ως ρατσιστές, ώς πορωμένοι εθνικιστές
και ως «μπούληδες» που την πέφτουμε σε ένα μικρό και ανυπεράσπιστο
κρατίδιο που μόλις και μετά βίας προσπαθεί να ορθοποδήσει. Ε ΝΑΙ ΈΤΣΙ
ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ. Πάνω που μερικοί από μας πάμε να δείξω ότι ΔΕΝ είμαστε
έτσι, ότι είμαστε ικανοί να κάνουμε σοβαρή συζήτηση και να βρούμε μια
καλή λύση, πετάγεται πάντα ένας πορωμένος και τα κάνει σκατά. Μπράβο.

Την επόμενη φορά, πριν απαντήσετε, ακόμη και αν θέλετε να τον
πλακώσετε στις σφαλιάρες τον άλλον, σκεφτείτε ποιος θα ωφεληθεί από
την συμπεριφορά σας. Και σε τελική ανάλυση, σιγά και τί θα κάνετε αν
τον βρίσετε σε μια λίστα. Μου έρχεται μια παροιμία με φοράδα τώρα...

Σκεφτείτε πόσο περισσότερο μπορείτε να επηρεάσετε με ένα σοβαρό
σχόλιο.

Οκ?