Re: [Open-source] Re: macedonia

On Πεμ 23 Σεπ 2004 14:49, Vassilis Grigoriadis wrote:
> O logos pou eipa oti eipa einai epeidh apantise stous ksenous
> sxetika me to thema entelws xalara. Arxika prepei na ksereis oti
> yparxoun anthrwpoi pou bazoun xrimata apo ti tsepi tous, oxi mono
> to xrono tous, gia na mporoume na exoume kapoia elpida wste na
> apotrepsoume to xeirotero (Alloiwsh tis istorias, dimiourgia
> makedonikou ethnous, diekdikiseis edafwn, klp).

Θα σου πρότεινα να διαβάσεις λίγο Ιστορία πριν αρχίσεις να λές τέτοιες
βλακείες. Οι άνθρωποι αυτοί ζουν στην περιοχή αυτή για περισσότερα
από χίλια χρόνια και στο Βυζάντιο αποτελούσαν κατοίκους της ευρύτερης
Μακεδονίας. Μάλιστα όταν πρωτοήρθαν οι Έλληνες τους καλωδέχτηκαν
καθώς αποτελούσαν μια σημαντική ασπίδα ενάντια στους Γότθους που
κάναν συνεχώς επιδρομές.

Το ότι ξοδεύουν λεφτά από την τσέπη τους δε μου λέει απολύτως τίποτε.
Κάναν τη μαλακία πριν από μερικά χρόνια και τώρα προσπαθούν με
τσαμπουκάδες να πιέσουν καταστάσεις. Και δεν πάει να ξοδεψουν όλη τη
περιουσία σου; Αν δε το κάνουν σωστά τότε είναι τουλάχιστον ηλίθιοι.

> To thema einai poly sobaro kai den to afinw oute stous politikous
> oute se kanenan.

δηλαδή τι θα κάνεις; θα αρχίσεις να πυροβολείς τον σλάβο που έρχεται
και σου λέει ότι είναι Μακεδόνας; Έχεις συνειδητοποιήσει ότι είμαστε
γείτονες και είναι προς συμφέρον όλων μας να συνυπάρχουμε ειρηνικά;

> To paidi oute pou to gnwrizw proswpika kai oute kanw kritiki gia ti
> douleia tou. Fysika exei dikaiwma na ekfrazei ti gnwmh tou, alla se
> ethnika themata prepei na eisai enhmerwmenos kai ws gnwston se ligo
> kairo tha ksanaksekinisoun oi diapragmateyseis gia to onoma. Ara mi
> tous dinoume etoimh trofh.

έτοιμη τροφή;
Τα έχω πάρει τόσο πολυ στο κρανίο αυτή τη στιγμή που δεν ξέρω αν
πρέπει να σε βρίσω ή να σε αγνοήσω. Ίσως να είμαι τόσο ενημερωμένος
όσο κι εσύ ίσως και όχι, αλλά δεν πάω να αναμετρηθώ μαζί σου. Έχω
συζητήσει με πάρα πολλούς ξένους (Ευρωπαίους και μή) και σε πληροφορώ
ότι η συμπεριφορά σα τη δική σου είναι αυτή που μας μειώνει στα μάτια
τους. Ρατσιστές και Κομπλεξικούς μας λένε. Δε σου αρέσει; Τότε κάνε
κάτι γι' αυτό, αλλά όχι γελοίους τσαμπουκάδες του στυλ "αν το Debian
δε συμμορφωθεί με την απόφαση της EU, θα αναγκαστώ να το καταγγείλω".
Να μάθεις να συζητάς και όχι να απαιτείς. Δεν είσαι σε θέση να
απαιτείς ούτε να διατάζεις. Κοίτα μια ματιά στο χάρτη και δες το
μέγεθος της Ελλάδας. Και μετά σκέψου γιατί μας σέβονται οι ξένοι,
όσοι τουλάχιστον μας σέβονται. Για το μέγεθός μας; Για τη στρατιωτική
μας δύναμη; Για την τεχνολογική μας υπεροχή;
Ή μήπως γιατί έχουμε πολιτισμό και κουλτούρα. Και πολιτισμός !=
απολυταρχισμός. Έχεις συζητήσει ποτέ με τις άλλες πλευρές; Έχεις
ψάξει να βρείς τη ρίζα του κακού; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λόγο
ιστορικά έχει δημιουργηθεί το όλο θέμα; Έχεις σκεφτεί ότι αμφότερες
οι πλευρές διδάσκονται με ελαφρώς παραπλανητικό τρόπο την Ιστορία
ώστε να δημιουργούνται τάσεις φανατισμού; Έχεις συζητήσει με κάποιον
πραγματικό Ιστορικό που να γνωρίζει ΑΚΡΙΒΩΣ τί παίζει; Έχεις διαβάσει
Βαλκανική Ιστορία;

Έγώ ΔΕΝ τα έχω κάνει όλα αυτά, αλλά έχω κάνει μερικά προσπαθώ και όσον
αφορά το θέμα της συζήτησης τα πάω πολύ καλά και το feedback που
παίρνω είναι πολύ θετικό. Όχι γιατί "ξεπουλάω" αλλά γιατί συζητάω.

Το Debian αυτή τη στιγμή σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει
δέχεται βολές από τους Μακεδόνες της FYROM, οι οποίοι θέλουν να το
χρησιμοποιήσουν όπως ακριβώς εμείς, χωρίς να μειώνονται στην ίδια
τους τη γλώσσα. Θα σου άρεσε να αποκαλείσαι "Γραικός" στην ίδια σου
τη γλώσσα; Γαμώτο, σε 50-100 χρόνια θα είμαστε όλοι μια μεγάλη χώρα
και ελπίζω αυτά τα σύνδρομα ανωτερώτητας να ψοφήσουν.

Προσωπικά για μένα είναι πολύ πιο σημαντική η παγκόσμια εξάπλωση του
Ελεύθερου λογισμικού γιατί όλοι ωφελούνται από αυτό

Εν πάσει περιπτώσει, ορίστε τί κατάφερες:

----
Quoting Konstantinos Margaritis (markos@debian.gr):
> Since, my comments displeased some people who were brave enough to
> accuse me of 'selling my country', I hereby denounce all 'authority'
> with regards to such matters. Feel free to decide whatever you like,
> I prefer to spend my time in some actually useful area, for example,
> complete the greek support in the installer, rather than commence in
> such arguments.

I must admit that on these topics, the greek nationalism is, for me,
really a bad surprise...:-(

I hoped your comments could be used as a start for a good compromise,
but it does not seem that that's possible. I'm really disappointed by
that. And learning that you were yourself treated like that even more
disappoints me.

So, I will probably give my time to other topics also....and too bad
probably for a possible Macedonian (Slavic) translation of the
installer.

Macedonian people will continue to throw shit at Debian and then use
commercial alternatives, which will be a great progress for free
software, for sure.

Feel free to quote these lines to people who feel they own some rights
over country names or the way other people feel themselves. I don't
work for such narrow minded folks.
----

Ευχαριστημένος;