RE: [workshop] 1o DevelWorkshop-Report-update 2

Παιδιά αντί να πειράζουμε ένα κειμενάκι νομίζω ότι θα ήταν πιο χρήσιμο κάποιος ή κάποιοι να ξαναφτιάξουν τη (ή τις) σελίδες στο wiki ώστε τα πεπραγμένα να φαίνονται πιο σχηματικά, σε ενότητες, με κάποια bullets, και να ενσωματωθεί εκεί η όλη πληροφορία. Μετά τέτοιο κειμενάκι θα μου είναι πολύ πιο εύκολο να το ετοιμάσω κι εγώ. Αυτό το λέω γιατί αν και έχω σημειώσεις, καθώς δεν ήταν δυνατό να είμαι συνέχεια ή ταυτόχρονα παντού, σίγουρα έχω κάποιες ελλείψεις.
Αν φτιάξει το wiki θα μπορέσουμε να βάλουμε και links στις παρουσιάσεις και ό,τι άλλο.

Αυτά,
Ζ.