Re: Κάποιες αρχικές διορθώσεις

Συγγνώμη για την καθυστέρηση έπηζα από τη δουλειά αυτές τις μέρες!!!

On Sunday 02 May 2004 10:10, Michalis Kabrianis wrote:
> Γεια σας,
> κάποιες γρήγορες παρατηρήσεις για τον installer.
>
> Στην εικόνα επιλογής ειδώλου αρχείων, γράφεται:
> "Η δοκιμαστική (testing) βρίσκεται κάπου στη μέση και δέχεται
> πολλές από τις νέες εκδόσεις των πακέτων από την unstable,..."
> θα έπρεπε να λέει:
> "Η δοκιμαστική (testing) βρίσκεται κάπου στη μέση και δέχεται
> πολλές από τις νέες εκδόσεις των πακέτων από την ασταθή,..."

Οκ, θα το διορθώσω αμέσως.

> Επίσης, ας ερωτηθεί κάποιος φιλόλογος. Η γενική για τη λέξη είδωλο
> είναι "είδωλου" ή "ειδώλου" ;

είναι σίγουρα «ειδώλου».

> Η κατάτμηση δίσκων δεν είναι σαφής:
> Γράφεται:
> Αν επιλέξετε τον οδηγό κατάτμησης, και πάλι έχετε τη ....

> και παρέχονται (στο σύστημα δοκιμής) δύο επιλογές:
> Χρήση ολόκληρου του δίσκου: IDE1 πρωτ (μάλλον θα έπρεπε να λέει
> πρωτεύον, και το κείμενο σταματάει εκεί ενώ στην αγγλική έκδοση
> συνεχίζει και αναφέρει τα στοιχεία του δίσκου)
> Χειροκίνητη επεξεργασία του πίνακα διαμερισμάτων

ναι αυτό είναι bug... δε ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται ολόκληρο. θα το
κοιτάξω.

> Συνεπώς, ο οδηγός κατάτμησης που σύμφωνα με το κείμενο μπορούμε να
> τον επιλέξουμε, απουσιάζει (μέχρι να διαλέξει κάποιος τη
> χειροκίνητη επεξεργασία για να δει την επιλογή του οδηγού
> κατάτμησης). Αυτό μάλλον είναι πρόβλημα της αγγλικής έκδοσης, αλλά
> ίσως με μία τροποποίηση στη μετάφραση θα μπορούσε να λυθεί.

Ναι κατάλαβα τι λές νομίζω.
Θα το κοιτάξω σύντομα και θα σου στείλω mail με μια διαφορετική
πρόταση.

θα το μεταφέρω στη λίστα αυτό.

Ευχαριστώ για τα σχόλια!!

Κώστας