Re: [Open-source] debian & ellhnika

On Fri, 20 Jun 2003 21:34:14 -0700
"AR" <at_apt@hotmail.com> wrote:

> μετά από μιά γρήγορη δοκιμή σε Debian 3.0r0 οι οδηγίες αυτές δεν λειτουργούν
> χωρίς την εντολή
> echo -ne "\033(K\033)K" > /dev/tty (eite to isodynamo toy charset G1 user)
> (ίσως να κάνω κάτι λάθος, θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω και σε μιά άλλη
> εγκατάσταση)
> Όμως, δεν προσφέρουν ελληνικό πληκτρολόγιο σε console...

Εχεις απόλυτο δίκιο απλά μου διέφυγε εντελώς ... χωρίς αυτή την εντολή
δεν μπορείς να γράψεις ελληνικά σε κονσόλα (ενώ μπορείς να δεις)

> Θα μπορούσε κάποιος να χρησιμοποιήσει το παρακάτω:
> dpkg-reconfigure --priority=low console-data
> (diale3e /qwerty/gr-pc plhktrologio -gia synh8ismeno Win9* plhktrologio)
> ενας πρόχειρος τρόπος να παρακαμφθεί το γεγονός ότι
> γιά κάποιο λόγο δεν μπορεί να βρεί τα keymaps που είναι included εκεί μέσα:
> sto arxeio /usr/share/keymaps/i386/qwerty/gr.kmap.gz prepei na sbhsoyn
> eite na ginoyn #sxolia oi grammes
> include "linux-with-alt-and-altgr"
> kai
> include "euro"

Δεν μου παρουσιάστηκε γιατί έτσι κι αλλιώς δεν έκανα τη ρύθμιση για
γράψιμο ελληνικών σε κονσόλα. Βλέποντας το αρχείο που αναφέρεις στο pc
μου (το οποίο γράφει ελληνικά σε κονσόλα) έχω όντως σχολιάσει το
'include euro' αλλά όχι το 'include "linux-with- ..."'

> επίσης στο ίδιο αρχείο 8α μπορούσαν να εισαχθούν γραμμές όπως
> CtrlL keycode 105 = Left
> CtrlL keycode 106 = Right
> κλπ γιά προσθήκη λειτουργιών όπως <βελάκια>, κλπ

τι λειτουργίες εννοείς ακριβώς;

> *** Gia energopoihsh του ellhnikoy plhktrologioy se console:
> loadkeys gr.kmap.gz    (to dior8wmeno)
> επίσης
> *** Gia emfanish ellhnikwn vfat onomatwn pros8etoyme to
> iocharset=iso8859-7
> sta options (entolhs mount eite sto /etc/fstab)
> π.χ. mount -t vfat /dev/hda1 /mnt/MyOldMSWindows -o iocharset=iso8859-7

σωστά

> Η παραπάνω αλλαγή προσφέρει δυνατότητα εισαγωγής ελληνικών χαρακτήρων σε
> bash γραμμή εντολής,χρήσιμη (μόνον?) γιά τα (και με συμπλήρωση διαταγής γιά
> Μακριά) Ελληνικά Ονόματα Αρχείων.
> (Πιθανόν να δημιουργεί προβλήματα σε προγράμματα (υπάρχουν σε >=3.0?) που
> χρησιμοποιούν-απαιτούν τους extended χαρακτήρες )

όσο ζω μαθαίνω ;)

> Το ιδανικό βέβαια θα ήταν ένα scriptaki poy 8a ekane ta parapanw aytomata
> meta apo mia aplh epiklhsh toy neofwtistoy.

θα μπορούσα να κάνω ένα script αλλά με δεδομένη μία συγκεκριμένη
εγκατάσταση (με συγκεκριμένες εκδόσεις πακέτων) αλλιώς θα είναι πολύ
πρήξιμο ... και επίσης εφόσον υπάρχουν άτομα διατεθειμένα να το
δοκιμάσουν και να παρέχουν feedback

--
Serafeim Zanikolas
http://www.it.teithe.gr/~serzan/