From: Suso Baleato <suso @ riseup.net>
To: lugs@linux-galicia.org
Cc: miguel@glug.es
Subject: Re: [LUGS] [FWD: Debian en galego]
Date: Tue, 2 Jan 2007 16:50:07 +0100

Enviei correo á lista coa info básica que resposta ao que perguntas:

http://lists.debian.org/debian-l10n-galician/2006/12/msg00001.html

Polo demais, do que se trata é de contribuir a manter o soporte para
galego da distro, consolidando a comunidade debian galega, xa que hai
moita peña que leva axudando no tema pero descoordenados e con problemas
entre sí simplemente por falta de comunicación.

Envíovos agora o correo que acabo de mandar á lista de Trasno, onde
tendes máis ligazóns.

E outra cousa: non sei que pasa con esta lista que me chegan uns correos
sí e outros non; igual é cousa da conta de correo? Pode alguén
actualizarma a suso@riseup.net? Non me funcionan os comandos do ezmlm ?¿

Miguel escrebeu: