UTF-8 oletukseksi suomenkielisiin Debian-asennuksiin?

Hei,

Tuossa kokeilin sargea, ja pari asiaa jäi vaivaamaan:

1. Voisiko oletuslokaaliksi asettaa fi_FI.UTF-8? Kaikkihan tähän ovat siirtymässä, ja itse olen tätä käyttänyt jo reilun vuoden. En tiedä vaatiiko muutos muilta tahoilta hyväksyntää kuin suomen Debian-lokalisointitiimiltä? Onko UTF-8 noin muuten käytössä oletuksena esim. joillain muilla kielillä Debianissa?

2. KDE:hen ei oletuksena asennu suomen kieli, eikä suomenkielinen näppäimistökartta. Tämän pitäisi tapahtua, jos asennuskieleksi valitaan suomi.

-TJ