Re: Debian 10v, 16.8.2003

> Joo. Moi vaan kaikille. En edes muistanut, että oon mukana, mutta KMail
> sanoi, että täällä tapahtuu :)

itse ainakin hyvinkin muistan moiset "low-volume" listat kun kerta
spämmiä niistäkin tulee niin aina muistaa kyllä ;-).

laitoin threadin aiheesta sfnet.atk.linux-newssiin, jos jaksat niin
laita itsellesi knode, itse ole ainakin kovasti tykännyt vaikken
newsejä ole koskaan aiemmin käyttänyt :-).

> Henk. koht. olen Oulusta, enkä tiedä yhtää Debian-ryhmää. Tosin tiedän
> ainakin kaksi muuta Debianin nimiin vannovaa käyttäjää :) (itse en ole
> näissä Debian-fanaatikoissa mukana).  Olisi kuitenkin kiva tavata, kun
> kerran on Debian asennettuna.

eipä suomessa hirveästi muutenkaan ole mitään linux taikka
debian-kommuunia, niin hassua kuin se onkin. toki on flug mutta
mielestäni näkyvyys on ollut vähän niin ja näin.

> Ainakin Leijuva lahna on mukava paikka :)

se on kyllä ihan suht rento, ehdotan vaikka sitä. kertoile jos news on
niin kauhea asia ettet jaksa sitä viritellä ;-).

ak.