Re: off-topic

On Mon, Aug 23, 2021 at 01:40:18PM +0200, Marco Bodrato wrote:
> Okazas ke oni ne scipovas tute bone esperanton.
> Tamen, klopodu skribi esperante, almenaŭ al ĉi tiu dissendolisto!
> Nur se vi trejniĝas, pliboniĝos viaj kapablecoj :-)
Ĉefe mi devas rekomenci lerni la lingvon. Mi havas malmultan scion, do
mi devas esplori la vortliston kaj la gramatikon. Legi kaj skribi prenas
multan tempon.
Mi provos respondi en Esperanto, sed ne atendu rapidan respondon. ;-)

> Ĉu vi uzas Debianon?
Jes, ekde Stretch. Mi ne scias kiam mi instalos la novan stabilan
version. Buster funkcias tre bone.
Ĉu vi uzas Debian en Esperanto?

> Ĉu vi uzas kelkajn programojn en/pri esperanto?
Aktuale, ne. Sed mi havas longan liston de programoj perditan en miaj
legosignoj. Inkluzive kelkajn videoludojn!
Kelkaj programoj por rekomendi? :-)

Esperante, ke ne troviĝos tro multajn erarojn.