Re: Ŝanĝoj en la dosiero 'menu_po-sections-eo.po'.

Serge Leblanc <serge.leblanc@wanadoo.fr> skribis:
> Mi multe diskutis pri la 'ŝelo'-uzado kun iuj, kiuj ne estas
> komputistoj. Ili ne komprenas la komputad-senso de la vorto 'ŝelo', ili
> nature pensas pri tavolo aŭ ŝipa kareno. [...]

Jes, kaj angle, la vorto "shell" havas similan problemon.
Ni tradukas, ne trosimpligas.

> Mi ne komprenas, kion vi volis diri kun 'Kamelajn' tie.

Kamelo havas ĝibojn.  Frazoj kun ĉiuj vortoj majusklataj havas ĝibojn.

> Ĉu ekzistas direktivon kiu konsentas ke oni majusklas ĉiujn votojn en
> menuoj? Eble la Gnome direktivo?

Gnomo estas malrelativaĵo, sed Menu-o angle majusklas ĉiujn vortojn.

Amike,
--
MJ Ray - see/vidu http://mjr.towers.org.uk/email.html
Somerset, England. Work/Laborejo: http://www.ttllp.co.uk/