Re: [RFR] po-debconf://cltl

Hallo Frans,

Ik heb je vertaling van 1 november 2017 nagelezen.

Te vertalen was:

An error occurred during the download of book from the Internet. You may
now request to try the download again.

Je vertaling luidde:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van het boek van het internet.
U kunt nu vragen om het ophalen nogmaals te proberen.

Mijn aanmerkingen zijn de volgende. Ten eerste is 'during' niet
nauwkeurig vertaald. Ten tweede bevat de vertaling een voorzetselketen
met een lengte van 3. Dat is niet echt fraai. Ten derde is het woord
'om' een woord teveel.

Mijn vertaling zou luiden:

Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden van het boek. U kunt nu
vragen de download nogmaals te proberen.

Met vriendelijke groet,

Maarten.