Re: [RFR]: po-debconf://dbconfig-common Re: dbconfig-common 2.0.6: Please update debconf PO translation for the package dbconfig-common

Hoi Benedict,

On 22-12-16 10:41, Paul Gevers wrote:

> Van mij mag je, al heb ik nog steeds het gevoel dat het niet veel
> gebruikt wordt in het wild... Dus als anderen op deze lijst een mening
> hebben, graag laten horen.

Denk je dat je nog een update van de vertaling gaat doen? Ik wil
eigenlijk spoedig een nieuwe release doen van dbconfig-common (ik heb nu
vijf nieuwe vertalingen binnen.